onsdag 30. november 2011

Flaskenisse i ny drakt


God kveld alle dere skjønne som titter innom her med jevne mellomrom :)
Setter stor pris på hver og en av dere, og må få takke så mye for hyggelige kommentarer
og mail !!
Spesielt velkommen til alle dere nye følgere,
håper dere vil trives
her inne !!


Hos meg har det stort sett gått i strikking i dag
Jeg har strikket en og en halv nisse, strikket tre neser og limt skjegg på tre nisser
Jeg har feilberegnet garn til to nisser som skal passe til små brusflasker
så da må jeg vel på garnkjøp i morgen !!



Er innmari trøtt nå
så tviler på det blir så mye mer gjort her i kveld :)))


Jeg laget en ny variant i dag ang farger
Kanten på bremmen skulle IKKE være rød, men manglet garn i gråfargen
Ble jo litt annerledes da :))


Holder på med to stykker til i rødt og grått i samme størrelse som den minste her
men de skal lages litt høyere så de passer til en liten julebrus :)


Håper du har hatt en fin siste november !!

I morgen braker det løs for alle forventningsfulle barn rundt omkring i de tusen hjem :))
Haugevis av kalendergaver skal åpnes og gavene er nok ikke bare
for en tier pr. dag nei :)

Nyt kvelden

Desember banker på om få timer !!

Klem Heidi



3 kommentarer:

  1. Herlige nisser.. skal si du har vært effektiv i dag :)

    Ja her skal det pakkes inn til kalenderen som skal være klar til i morra..

    SvarSlett
  2. Hei Heidi :)
    Tuuuuuusen takk for alle koselig kommentarer ღ de varmer & gjør godt skal du vite :) Mange koselige innlegg her hos deg, beklager at jeg ikke har vært så flink til å legge igjen spor etter meg - men er ikke helt i form for tiden, men jeg prøver å titte innom deg så fort jeg får det til ღ Nydelig nisser du har laget her, disse er bare så herlige :) ... og ja, sans for små detaljer er prikken over i`en ;) Takk for herlig inspirasjon!!! Ønsker deg en fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ