onsdag 30. november 2011

Slik var november 2011

Og her er månedens collage !!


November er inne i sin siste time 
Denne måneden har gått med til litt innkjøp av kopper, fat og fluesopper fra Kremmerhuset
Litt stæsj fra Living, Bohus og Kid er kjøpt
En herlig lerkegrein fra plantasjen og en fra egen hage er pyntet i stuen :)
Operasjonen ble gjennomført den 14. november
Ny vaskemaskin har jeg fått meg, da den gamle ble ødelagt
Å så har vi sett den herlige forestillingen Putti Plutti Pott i Grieghallen
Litt småting har jeg laget pluss prosjekt hobbyrom :)
Kjøkkenet er pyntet til advent
kakemenn er laget, malt og nesten spist opp, så her må ny deig lages
Oppskriften fra Allers var kjempegod...Jeg er hekta :)))

Vinteren har ikke vist seg her vest i november
men regn og vind har vi fått for 
lang tid fremover

Dagene kom og dagene gikk, lite visste jeg at det var selve livet !!


Farvel til November og velkommen Desember !!

Heidi

4 kommentarer:

  1. Så koselig oppsummering:)
    Og tusen takk for kommentaren på bloggen min:)
    Lurer på når dette regnet skal gi seg... Hadde vert kjekt med litt snø:)
    Kakemennene du har laget, er de myke inni? Tenkte vi skulle bake i helga..

    Klem Mari

    SvarSlett
  2. Vi får håpe at snøen kommer til jul :))
    Kakemennene er av den tørre typen og smaker bare himmelsk etter min smak :) Minner meg sånn om de vi fikk kjøpt som barn (som for min del er veeeldig lenge siden) He he... rart jeg husker så langt tilbake :)))

    Klem Heidi

    SvarSlett
  3. Åh men himmel så julekoselig det var her inne hos deg da!! :O) Flott blogg! Etikettene til egglikøren er klare de! ;)) Du finner dem her: http://glassveranda.blogspot.com/2011/11/utskriftsvennlige-etiketter-til-egglikr.html

    Ha en fortsatt fin uke!

    Stor førjulsklem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett
  4. kjempe fin blogg- å så ser jeg du har en papillon:) jeg har 2:) nydelig.

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ