tirsdag 29. november 2011

Små detaljer

Er du opptatt av de,
de bitte små detaljene ??

Noen bryr seg ikke, andre ser de ikke...
Noen syns ikke de er viktig, andre mener de betyr alt...

Jeg elsker de små detaljer som faktisk ikke alle ser, eller kanskje de bare rett og slett
ikke bryr seg...??


Jeg elsker å se når noen har satt prikken over I'en med det lille ekstra på frokostbordet
eller ved ettermiddagskaffen i hagen en varm sommerdag...
Jeg elsker at den ene rosen bøyer seg litt den andre veien
i forhold til alle de andre...


Jeg elsker når ting henger på rett plass i forhold til hverandre
Aldri på rekke å rad, men en over og en litt under
eller en høy og en litt lavere...
Er du med ??



Jeg vet jeg ikke er aleine om å like detaljer... :))))

Knipset disse bildene nå i mørket, og ikke har jeg fått frem bilde slik jeg vil vise det 
eller slik jeg så det i det jeg tok bildet, 
men detaljene er der...


Ser du de ??


Klemmer er sendt 
Sov godt :)

Klem Heidi

2 kommentarer:

  1. Jeg er litt som deg:) Elsker detaljene..ikke bare nødvendigvis i interiøret..men også i livet generelt:) jeg legger merke til såå masse vakkert rundt meg..som ikke alle andre ser..og tar stor glede av dem<3 Jeg tror nemlig livet blir mye bedre om man setter pris på alle de små tingene..og ikke bare går å venter på store ting..de skjer nemlig ikke like ofte;) takk for koselig kommentar inne hos meg:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Flott innlegg !
    Jeg er så enig..det er de små detaljene som teller og som man kan glede seg stort over ..i hverdagen og ellers hva det måtte være..
    Den lille prikken over i`en..selv om den er aldri så liten ,kan virkelig gjøre det store.
    God adventstid til deg !
    klem Anne

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ