mandag 10. oktober 2011

Ville så gjerne hatt dette overstått

. . . for det å gå å vente sånn som jeg gjør nå, er ikke noe gøy :(

 
Jeg har bestemt meg for å tenke positivt
 
Rett og slett
POSITIVE TANKER 
 
 Synes det er innmari vanskelig når jeg verker i magen og har blødninger 
for da blir jeg jo minnet på at noe ikke er som det skal...
Tror jeg har hatt mensen 2 ganger etter inngrepet den 31. august
i en beskjeden grad i forhold til tidligere :)
Men det som bekymrer meg er blødningene som er der hele tiden, hver dag !!
Hvorfor ?
Det skulle jo avta etter tre til seks uker, og på onsdag 12. oktober
er det gått 6 uker...

Skal jeg ringe å høre hva de sier ?
Har jo fått beskjed om å ringe hvis jeg lurer på noe...
Er jeg pysete ?
Kjenner jeg for godt etter ?  
Kan bekymringer fremkalle blødningene ?
Måtte bare få skrive ned litt fustrasjon og tanker rundt dette
og kanskje det hjelper litt også :)


Klem fra utolmodige Heidi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ