tirsdag 11. oktober 2011

Små detaljer som varmer i oktober


Utenfor skifter været fra regn til sol og fra sol til regn og temperaturen er litt guffen...
Inne er det godt og varmt da varmepumpen lar meg stå opp til 
deilig temperatur hver morgen
Å jeg er sååååå
fornøyd  

Å finne frem klær som varmer litt mere, er vel på sin plass :)
Neppe noe sommertemperatur mere i år...
Så her har jeg funnet frem et skjerf med herlige detaljer
Ikke er det for varmt enda da
 det er laget i bomull 
med herlige
detaljer

 Elsker de små detaljene



Skjerfet et kjøpt på Europris til en billig penge ( 99.- kr)
Å kvaliteten er like god som det de har
på andre butikker til både
400 og 500.- kr



Hvis du elsker livet, så kast ikke bort tiden, for
tid er det stoff som livet er laget av  
 
Klem Heidi 
 

1 kommentar:

  1. Fint skjerf. Og jeg elsker denne årstiden; guffent ute, varmt inne. Strømpebukse og høyhalsa.
    Takk for hilsen hos meg. Det setter jeg pris på.

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ