fredag 16. september 2011

Uff... Ble litt satt ut nå...

Akkurat snakket med legen som fjernet livmorslimhinnen min for 16 dager siden
Prøver ble sendt inn etter operasjonen og det er oppdaget smÃ¥ celleforandringer i livmoren :( sÃ¥ nÃ¥ vil de fjerne hele livmoren. 

Spurte rett ut om det var kreft, det sa hun nei på, men tilføyde at det kan bare sies med 100% sikkerhet etter at prøver er tatt av livmoren når den er fjernet.

Er jo utrolig glad for at ting er oppdaget så tidlig som det er, men må innrømme at jeg ble litt satt ut

Min mann er heldigvis på vei hjem etter en uke i nortrøndelag, å det skal bli godt å få han hjem så vi får pratet litt rundt dette



Klarer ikke holde tårene tilbake selv om jeg velger å tenke positivt og at dette skal gå bra

For det er faktisk det det skal :)



Dette er meg Heidi, og jeg ønsker dere en strålende fredag denne fine september dagen ! !

3 kommentarer:

  1. Uff, dette var ikke kjekt å lese...krysser fingrene for at prøvene er fine og sender gode tanker!

    En stor og varm klem til deg!!

    SvarSlett
  2. Hei:)

    Første gang jeg er innom bloggen din, og når jeg leste innlegget ditt fikk jeg veldig vondt av deg..
    Jeg har vært igjennom det samme som deg for 4 år siden, og vet akkurat hvordan du har det. Jeg fikk konstatert kreft på livmoren etter den var fjernet, men det har gått veldig bra. Det ble oppdaget tidlig og i dag er jeg helt frisk. Håper det kan være en trøst for deg, om det skulle være så galt.

    Sender deg en god klem og ønsker deg lykke til.

    Line E.

    SvarSlett
  3. Lykke til! Det går bra, de er flinke til dette i helsevesenet. Stol på at det er den rette avgjørelsen. God bedring. jeg sitter her med beinet rett ut etter en stor kneoperasjon og er ganske handicappet. Leser mye blogger for tiden. Fin blogg dette her. Hilsen Torunn

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ