fredag 16. september 2011

Solskinn i vinduskarmen, litt montering og kanskje et prosjekt...

Ja her kan dere tro det blir en flott dag :) Ikke en sky på himmelen og etter det værmeldingene på radioen sier, skal Bergen by bade i høstsol  hele denne fredagen :) Juhuuuu. . .
Solen titter inn på mitt kjøkken og denne Ildtoppen måtte foreviges :)



Var en bitte liten tur på Ikea i går kveld da jeg fikk en ide om at jeg ville ha meg en sånn "trapp" som kan brukes til litt forskjellig. Den skal monteres i dag, men hva jeg skal gjøre med den videre, har jeg ikke helt bestemt enda... Den skal bli hvit, det vet jeg. Resten gjenstår å se :)



Så er det denne kommoden da som stod i min datters leilighet da de flyttet inn i sommer.
Tror ikke den er så alt for gammel, men den er tung og i heltre og skal få en plass her hos meg til oppbevaring av duker og lys i alle varianer. Det er planen pr i dag, men siden jeg er litt "vinglepetter" kan det godt hende det blir noe helt annet som skal få bo i disse skuffene :)

Den som lever får se :)


Er litt usikker på hva jeg skal gjøre med toppen her. . . 


Skal den beholde trefargen eller skal malerkosten sveipe over der og mon tro. . .
Hva ville du ha gjort, noen forslag noen ???



Ha en fin fredag så lenge i solskinn eller regn !!

Solskinnsklemmer fra Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ