mandag 5. september 2011

SLU MOR


Tom inviterte moren sin på middag. Under måltidet kunne ikke moren la være å legge merke til hvor kjekk og barsk Toms romkamerat, Jørgen, var. Hun hadde lenge hatt mistanke om et forhold mellom dem, og nå var hun enda mer nysgjerrig. Tom leste mors tanker og sa: "Jeg vet at du lurer, men jeg forsikrer deg om at Jørgen og jeg bare er romkamerater."

En uke senere sa Jørgen til Tom: "Har du sett den nydelige suppeøsa i sølv? Den har vært borte helt siden moren din var her på middag. Du tror vel ikke at hun kan ha tatt den?"
Tom trodde ikke det, men sendte henne en mail for sikkerhets skyld: "Kjære mor, jeg sier ikke at du "tok" eller "ikke tok" suppe-øsa, men faktum er at den har vært borte helt siden du var her på middag. 
Kjærlig hilsen Tom."

Noen dager senere fikk han svar tilbake: "Kjære Tom, jeg sier ikke at du "ligger" eller "ikke ligger" med Jørgen, men faktum er at om han hadde sovet i sin egen seng, ville han ha funnet suppeøsa for lengst.

Kjærlig hilsen mor !!




Herlig liten fortelling :)       
 

Nattaklem fra Heidi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ