mandag 5. september 2011

HØST I STUA


Ja i dag er det endelig begynt å bli litt høst i stua mi :)
Hjerteranker og lilla pyntegress gjør susen :)
De lilla putene mine har funnet veien tilbake fra lagringsplassen sin. og lilla lys er på vei tilbake i staker og på fat :)

Elsker
lilla og den energien den farven gir :)



 
 
I morgen håper jeg på bra vær da jeg har litt planter som skal i  potter og krukker
(og at formen er enda et hakk bedre)
 Hadde sett meg ut noen planter som jeg ikke vet navnet på i dag, men det var planter de ikke hadde inne for øyeblikket desverre.
Kanskje det blir en liten tur til Plantasjen i morgen :)

 
Kan jo være at jeg finner noe spennende :))

 
 
Klem Heidi

1 kommentar:

  1. Hei på deg Heidi :)
    Så fine bilder du viser av nydelige detaljer :)
    Har hatt lys-lilla i huset til nå men nå er det mere grått og litt sink som kommer frem :)
    Morsom vits under her, måtte le litt for meg selv, he,he :)

    Ønsker deg en fin morgendag
    Klem Mette :))

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ