onsdag 28. september 2011

Ikke helt i form kan en si

Da var denne tirsdagen over...

Varmepumpemannen var hos oss i kveld
og avgjørelsen ble tatt ganske fort
Det blir varmepumpe på oss
og allerede torsdags formiddag
skal den monteres 


Gleder meg faktisk til å stå opp til deilig varme i stuen
hver morgen uansett vær og vind ute
Litt deilig å tenke på å slippe å 
måtte hente ved om 
morgenen
bare for at en ikke giddet
å hente om kvelden da vedkorgen 
var tom



Har bestemt meg for å like den "Store boksen" som blir montert på veggen
da går alt så mye bedre... Håper jeg :))

Har kjøpt meg to nye putetrekk i stuen, og synes de var ganske okey :)
(Den brune bakerst)


Er bare blitt sååå forkjøla i dag
Snått og tårer renner og jeg gleder meg faktisk ikke
til å legge meg
Det blir snuffsing og snyting hele natten gjennom
og "fibrotrollet" spiller liksom litt
på lag med forkjølelsen
med å gi meg mere 
vondt i kroppen

Hallo. . . En ting om gangen kompis !!

Klokken har passert midnatt
så da sier jeg takk
for meg 
og

God Natt



Klemmer i fleng, Heidi :)

1 kommentar:

  1. Du kommer til å bli superfornøyd med varmepumpen - Hærlig med et hus som er varmt hele tiden :) Så kan man fyre med ved som kos :)
    Enig i at boksen er grusom!!!Men det er til å leve med!!! Håper de snart finner på en mindre løsning!!
    Klem Tove

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ