mandag 26. august 2013

Nytt på soverommet...

Forrige uke var jeg så heldig 
og dumpe borti en godbit på INDISKA :)
Jeg elsker denne butikken som har både klær, lamper, lys, lykter, skinnvesker,
 smykker, duker, puter og sengetepper :)


Jeg MÅ alltid innom INDISKA, og som oftes går jeg ikke tomhendt ut derfra :)))
Betjeningen er hyggelig og  utvalget, ja det er det ingen ting å si på !!


På soverommet har jeg hengt opp trådgardiner i fargene hvit-grå-svart.
Jeg bare elsker trådgardiner, og spesielt disse i denne fargekombinasjonen !!


Gardinene passer perfekt til mine putetrekk fra IKEA,
som går i samme fargekombinasjon !!


Og gleden var stor da jeg plutselig såg dette sengeteppet fra INDISKA
i de samme fargene :))) 
Og med striper i tillegg, ja da var jeg solgt !!


Sengeteppet hadde jeg kjøpt uansett, 
men med halv pris av halv pris, så ble gleden enda større :)))

// sengeteppe fra indiska // putetrekk fra ikea // lampe fra ikea // hjortehode fra Manuela Hardy //

Teppet er vevd og ganske tungt, så det ligger fint på sengen.
Det måler hele 250 x 250 så det går godt ned på sidene heldigvis :)))


Noen ganger er jeg heldig og befinner meg på rett sted til rett tid,
og det var det jeg gjorde denne ene dagen i forrige uke :)
LUCKY ME !!!

Det er en fryd å holde dette rommet reint og ryddig !!
Og med 3 meter garderobeskap helt i tak, gjør det lettere å holde orden.
Jeg stortrives her inne etter at vi pusset det opp :)
 Tak og vegger ble helt lyse, og da passer alt, uansett hvilke farger du går for :)))

Takk for at du ble med inn på vårt soverom :)

Mandagsklemmer fra meg
Heidi

5 kommentarer:

  1. Kjempefint og de dørene på garderobeskapene var lekre, hvor har du kjøpt de?

    SvarSlett
  2. Oj, sååå stilig! Veldig innbydende soverom dere har her :) Drøm søtt :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  3. lekkert soverom :) Og så flotte tilbud du kom over, noen ganger er man bare på rett sted til rett tid :) Striper funker på soverommet ditt.
    Ønsker deg en fin dag

    SvarSlett
  4. Så fint og gjennomført soverom. Herlig.
    Heldig du var som fikk et så godt tilbud.

    Ha en fin ny uke!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  5. Hei- fant bloggen din i et kommentarfelt i dag. Flott og inspirerende, la meg som følger og kommer tilbake :)
    Koselig soverom!

    Klem Kristin

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ