fredag 8. juli 2011

Herlige fredag

Da har roen senket seg å ferien kan begynne :) 
Har ikke pakket fysisk, men mentalt er alt under kontroll... Tror jeg :)))
Hadde det vært for fem år siden, så hadde kofferten vært pakket for en uke siden, men etter mye reising de siste årene, har jeg helt roen :)) 


Kvelden er i emning og jeg koser meg med litt rødt i glasset !! Min manner ute på en liten sommeravsluttning med kollegaer, så her er det bare meg og min firbente skøyer !!


Var en tur på senteret i dag for bytting av noe klær som ikke satt helt som de skulle... Finner jo ikke utav det før en kommer hjem i sitt eget speil mange ganger... Merkelig !!! 


Kjøpte meg enda en RECIP kasse fra Sparkjøp i dag og som jeg har planer om å ha til post i stede for at den skal ligge på kjøkkenbenken elle på spisebordet... Liker ikke sånne uro momenter :)))


I samme serie som denne  RECIP kassen jeg har vist dere i et tidligere innlegg, hadde de også en kasse med 4 rom i til vin :))  Såå utrolig fin (synes nå jeg da )








Ha en fantastisk fin fredag alle sammen og nyt sommerkvelden i lange drag !!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ