fredag 29. juli 2011

FORFRISKENDE I VARMEN

Enda så mange ganger jeg har vært på Gresk landjord, har jeg aldri smakt Gresk Youghurt der nede...
Det var først på klubb hos en venninne i fjor høst jeg fikk dette servert :)
Det falt i smak med en gang da det er utrolig forfriskende og da  spesielt på varme dager, men ellers også.



Det er ikke alle som har denne greske Youghurten, men her hos meg får jeg tak i den på ICA butikker. Kr 49,90 for et spann på 1 liter.


Så hører det selvsagt med denne Akasie Honningen som er flytende. Den er det heller ikke alle som har, men ICA hadde også denne :) Husker ikke pris på den :(


Så til slutt nøtter på toppen. Her kan du ta hvilke som helst nøtter, enten en sort elle blande flere. Smaksak :) Jeg har tatt mandelskiver som er helt super etter min smak :)


Ekstra stas var det å kunne bruke mine nye Lattekopper fra Green Gate å servere de i :) O'Lykke :)))


Har brukt litt tid på å bestemme meg for hvilke av Green Gate sine motiv jeg ville gå for, men på ferie i Danmark klarte jeg å ta besluttningen og det falt på 
"Chloe Off White" som jeg bare blir mer og mer glad i :)
Sånne herlige farger som lett gjør det mulig å blande inn en eller flere av de andre settene !!

Bilder av det som ble kjøpt, kommer i et senere innlegg :))

Ha en super fredag 

Klem Heidi 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ