søndag 17. juli 2011

7. dagen i Danmark

Dagens innleg er uten bilder...  Alt for dårlig vær for mitt speilrefleks kamera !!


Dagen i dag har ikke vært den mest spennende, da været heller har vært dårlig :(
Vi tok turen innom et lokalt Tivoli her i Hurup, men det var ikke helt det store...  Solen titter litt frem nå i kveld, så det kan jo bli kjekt å se om det blir bra vær i morgen. Vi har planer om å besøke Djurs sommerland og Legoland, men litt bra vær må vi ha da det er utendørs !!


Besøkte to antikvitets butikker i dag, og der hadde de mye for en hver smak. 
Fant en gammel salmebok med gullkors og noen nøkkler pluss 2 herlige kaffekopper med asjett, men da det ikke gikk ann å betale med kort måtte vi langt avsted for å finne minibank... 
Da vi kom tilbake var butikken stengt, men håper inderlig han har lagt til side mine skatter så jeg får de med meg hjem til Norge !! 


Nå er det "tuborg time" og snart kvelds laget av min sønn :)


Minste frøken sover og eldste frøken er snart på vei til drømmeland !! 


Håper dere har en fin ferie dere også !!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ