tirsdag 12. mai 2015

HANDMADE IS THE NEW BLACK

Beklager lite innlegg på bloggen, og lite besøk fra meg inne hos dere.
Jeg er takknemlig for at dere titter innom,
og så håper jeg blogglysten min
kommer tilbake snart :)

--------------------------------------------------

Blitt litt revet med etter å ha funnet mye fin inspirasjon på PINTEREST.
Så utrolig mye flinke mennesker, som deler med oss sin kreativitet.


Jeg hadde en tre-lysestake fra Søstrene Grene og en liten trepinne
som fikk tegnet på seg litt mønster.


Det fine med dette er, at ingen har make til deg.
Du lager ditt helt eget design :)

Du klarer ikke helt se for deg hvordan det blir, 
for "veien blir til mens du går" :)))


Det er ikke bare på tre en kan tegne.
Her under har jeg fikset litt på et fat som hadde litt feile farger for min del,
og så har jeg designet mine egne pyntesteiner...
Ble de ikke fin da ??


Gammel rekved blir utrolig dekorativ med litt fantasi...


Så har jeg lagt min elsk på drømmefangere.
Jeg synes de er så dekorative, og så kan man lage de i alle størrelser og farger.


Å bruke gamle heklebrikker, kan bli meget dekorativt.


Her er det bare fantasien som stopper.
Har du ikke fjær tilgjengelig, så river du opp gamle tøyrester i strimmler,
og knyter det på akkurat så tett du ønsker det.


Hvorfor ikke pynte med litt drivved :)
Gjør ingen ting om du blander hummer og kanari,
det blir fint uansett, synes jeg.


Har du tilgang på slike flotte værbitte grener/stokker
så kan du lage denne typen drømmefanger.
Borr så mange hull du ønsker, og dekorer med det du har tilgjengelig :)


Hvorfor ikke gjøre som jeg har gjort her.
Laget meg en "smykkefanger" med gamle smykker som låg bortgjemt.
Nå strømmer minnene på, hver gang jeg ser på denne,
og den ble jo litt spesiell og da :)

Håper jeg inspirerer deg med mine kreativiteter.

Jeg skulle så gjerne hatt mer tilgang på fint drivved eller værbitt materiale,
for det er mye mer jeg kan tenke meg å lage.

------------------------------------------

Ønsker dere en super tirsdag og fin uke !!
Vær kreativ da :)
 

Klem Heidi 


4 kommentarer:

  1. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    SvarSlett
  2. Så stilig dette ble. Hva slags penn farger du med. Har lyst å prøve det samme.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Har brukt en penn som er egnet til underlaget, kjøpt på panduro :)

      Slett

Takk for at du tittet innom ღ