onsdag 25. februar 2015

VÅREN NÆRMER SEG...

Så ble det en laaang pause på denne bloggen...
Intet nytt skjer her hos meg skjønner dere, så det å skrive noe om ingenting,
ser jeg ikke helt vitsen med.

Jeg har ikke vært helt bloggfri da, 
for matbloggen min har innlegg nesten hver dag :)

Det går mot vår (HELDIGVIS)
 så jeg driver med litt rydding i skuffer og skap om dagene.

Tror jeg må gå enda mer drastisk til verks ang klær som ikke er brukt på en stund...
De blir sikkert aldri brukt igjen uansett, kjenner jeg meg selv rett.



Er du flink å kvitte deg med klær du ikke har brukt på en stund,
eller tenker du "kanskje jeg får bruk for det en dag" ??

Opprydding i skuffer og skap er uansett deilig å få gjort 
på denne tiden av året :)


Klem Heidi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ