tirsdag 30. desember 2014

TAKK FOR FØLGET

Et år er snart over 
og det er tid for å takke for følge !!

Året har bydd på fine reiser, 50 årsdag for undertegnede, 
forlovelse mellom datter og svigersønn i mars
og forlovelse mellom yngste sønn og svigerdatter på selveste julaften...
 
...og eldste sønn og svigerdatter hadde 9 års forlovelsesdag !!


Vi feiret jul hos min svigerrinne og svoger i år
da alle våres barn skulle feire med sin svigerfamilie.
Og neste år blir vi kanskje alle samlet her hos oss, og det ser jeg frem til :)

Nyttårsaften skal vi ha gjester,
men vi blir bare fire stykker pluss vår firbente skøyer Buddy :)
En rolig aften blir det mest sansynlig :)))



Tusen hjertelig takk til alle som har vært innom her hos meg i 2014
og hjertelig velkommen tilbake i 2015

Et riktig GODT NYTTÅR til dere alle fra meg !!


Måtte 2015 bli et fredfult år !!



2 kommentarer:

  1. Koselig med merkedager:) Jeg følger deg gjerne i det nye året også;) Godt nytt år til deg!

    SvarSlett
  2. Et riktig godt nytt år til deg og dine Heidi!
    Nyttårsklem fra Janne

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ