tirsdag 7. oktober 2014

STRIPER I SVART & HVITT

Er du glad i striper og ikke klarer motstå svart og hvitt ??
Da tipper jeg du også har en Omaggio vase eller to fra Kàhler...
Jeg prøvde å motstå fristelsene leeenge, da de fleste er eier av en slik eller fler,
men jeg måtte gi etter til slutt :)))


Dette er ikke den største størrelsen
men en størrelse som kan være grei å ha på et stuebord.
Her har jeg fylt den opp med visne hortensia fra hagen. Er det ikke utrolig
hvor fint visne blomster kan være ??


Jeg har også de tre mini omaggio-vasene.
Her har jeg brukt to av dem som lysestake. Funker fint det :)


Digger disse mot mitt nylagde rustikke sofabord...


Solen skinner og vinden uler rundt hvert et hushjørne her i dag !!

Enten du har sol, vind eller regn,
så ønsker jeg deg en nydelig

T.I.R.S.D.A.G.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ