fredag 24. oktober 2014

FREDAG OG NY EMBALASJE PÅ EDLE DRÅPER

God kveld i stua !!


 Dagen har gått med til litt huslige syssler...
Har hengt lampen jeg hadde over spisebordet i stuen,
over kjøkkenøyen på kjøkkenet...

Det er vel på kjøkkenet en har kjøkkenøy , er det ikke :) He he he...


 Jeg skulle male en liten vegg i stuen som er litt slitt etter alle mine sprell,
men tror dere jeg hadde mer maling i eggehvit da :(((

Det var rett før denne veggen ble malt i TÅKEDIS,
men det hadde jeg sikkert angret,
så da gjorde jeg ikke det :))


I kveld skal jeg lage taco etter gammelt, 
og det med hjemmelaget tacokrydder uten e-stoffer :)

Mannen kom hjem med denne snertne lille vinposen på 1.5 liter i dag !!
Er ikke dette mye bedre enn flasker eller pappkartong, som bare fyller opp bosset ??

Aluminiumsposen var faktisk så pass fin,
at den i skrivende stund får stå på sofabordet og friste :)))

Håper du har en fin fredagskveld der du er !!


1 kommentar:

  1. Hei, og takk for koselig hilsen hos meg!!
    Disse nye emballasjene er helt supre, og om de ser bra ut er jo det et ektra pluss :)

    Nyt lørdagen med rødt i glasset og deilig taco!!!

    klem fra Hildegunn

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ