lørdag 25. oktober 2014

EN ANNERLEDES LØRDAG ENN VANLIG

I dag er jeg skikkelig trøtt...
Så trøtt at  jeg kunne gravd meg godt ned i dyna 
og sovet til jeg våknet en gang på våren  :)))


Men hva gjør man når datteren som passer sine 2 tantebarn spør om farmoren vil bli med på kino.
Farmoren takker først nei, men da datteren alikevell kjøper billett til meg,
så kan jeg ikke annet enn å trosse denne trøttheten
og slenge meg med... Det er jo denne samvittigheten da vettu...

Javisst var det koselig på kino,
men guri så godt det hadde vært med litt god søvn.


Snart kommer de her for å spise,
og de to barnebarna skal ligge her hos oss i natt :)

I morgen skal Malin spille to håndballkamper,
så da kjører vi til idrettshallen og får se Malin i aksjon.

Hun synes det er litt stas, så kanskje hun gir litt ekstra i morgen :)))


Som dere kan se på bildene jeg knipset i går, så tittet solen frem et øyeblikk :)
I dag derimot, høljer det ned og vinden kommer fra alle kanter.

Glad jeg er i hus igjen,
her er det både varmt og tørt !!

Ha en fin fin lørdagskveld og helg dere !!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ