mandag 25. august 2014

NÅR HAGEMØBLER FLYTTER INNOMHUS

Grunnen til at sofaen ble snudd 180 grader i helgen
ser dere her under...

Kurvstoler og et lite kurvbord er flyttet innomhus...
Mannen ønsker ikke å ha disse stående i garasjen vinteren gjennom.

Jeg hadde hatt plass i uteboden, 
men de skal få stå her så lenge JEG ønsker det...


Jeg har tilført stuen litt mer bruntoner nå når høsten er på vei...
Det luner jo litt mer enn det svarte mot det hvite,
og jeg trives faktisk godt med det.


Jeg ser på bildet her, at det hadde vært fint med et av mine små oliventrær 
(som enda står ute) på de lille kurv bordet :)


Det er litt artig med tanke på min fustrasjon om å ha en stue jeg ikke kunne ommøblere,
men jammen har jeg hatt noen løsninger her etter hvert :)))

Skal prøve å vise dere de forskjellige møbleringene i et senere innlegg.

//peace putetrekkene er laget av janne med bloggen jannes kreative verden//

Jeg har grå persienner på disse vinduene,
men de skal byttes ut med hvite.
Hadde vært mest digg å ha vinduer uten, men føler det blir litt for mye innsyn.
Det er jo lunt og fint på mørke vinterkvelder,
med persiennene nede da :)

//kurvmøblene er kjøpt på coop obs bygg//

Da jeg har to stk av denne kurvstolen,
har jeg plassert den andre i en krok der spisestuen står.
Her kan det være koselig for meg å sitte med strikketøy i vinter... :)))

To år siden jeg begynte på Skappel genseren... 
Den er enda ikke ferdig :(((


Dette var litt av det jeg har brukt helgen til...
Tv stuen har også blitt litt fornyet, men det værste gjenstår :(((
Et rom fylt opp med alt mulig dill og dall, 
SKAL fikses...

Mannen har lovet å hjelpe meg med å bære bort det som skal fjernes derfra,
så da er det bare for meg å brette opp ermene og sette i gang...

For å si det sånn... Det er ikke gjort på EN dag !!!


ØNSKER DEG EN FIN NY UKE  -  DEN SISTE I AUGUST !!



1 kommentar:

  1. Du har det sååååå fint og kjempelekkert Hedi!
    Hagemøblene gjorde seg veldig bra innom hus - nydelige!
    Jeg har også dillet litt rundt i stue og gang...men når jeg ser på resultatet, så har jeg visst
    gått rett på vinteren jeg hihi når det gjelder farger:))))

    Tuuusen takk for kjempehyggelig kommentar!
    Leirpottene kjøpte jeg på Plantasjen - tror det er de minste.
    Målene er ca 6 cm høye og 8 cm i diameter...så er de litt røffe i utseende i forhold til de vanlige..
    Det går akkurat 16 stk på et brett i ovnen:)

    Ønsker deg en superflott og kos kveld!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ