mandag 14. juli 2014

NESTEN FOR MYE AV DET GODE

Skal si ukene flyr avsted !!

Vi har hatt et fantastisk fint vær her på Vestlandet denne sommeren :)
Kan ikke huske at jeg noen gang før har fått denne følelsen
av at NÅ er det nok sol og varme for en stund.

Men det fikk faktisk jeg en av dagene...


Jeg ble plutselig så innmari rastløs 
og visste ikke om jeg skulle være ute eller inne.


Det endte med at jeg gikk meg en tur på over 1 mil
og på vei hjemover igjen, lurte jeg på om jeg kom til å orke å gå
de lange kilometerne...

 
Jeg kom meg hjem, men var fullstendig tappet av energi
og svetten rant i strie strømmer lenge etterpå.

Det var kanskje litt sprøtt å legge ut på tur, 
når solen var på sitt varmeste !!


Og det er hvertfall sprøtt når en vestlending ønsker at det skal skye over
 å begynne og regne...


Det hjalp heldigvis på at gradene har gått ned fra rundt 30 grader
til noen og tyve grader :))) 


Vi har noen uker enda til det blir ferie på oss,
men jeg begynner så smått 
å glede meg :)))


Ønsker dere en fortsatt fin sommer 
med jordbær på !!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ