tirsdag 6. mai 2014

Det høres helt utrolig ut i mine ører....

...men nå er jeg faktisk halveis til 100 :)
Jeg lurer fremdeles på når jeg skal få følelsen av å være voksen :)))

Dagen min ble feiret på Highland Lodge på Geilo,
og det sammen med min mann, våres barn, barnebarn og svigerbarn.

Vi gikk tur, vi bowlet, badet i bassenget og hadde en dagstur til 
Langedrag Naturpark.

Jeg kunne ikke fått en bedre start på 50 årene enn dette, så tusen takk til dere som
bidro til en perfekt feiring !!
Nå gjenstår et kaffe besøk 
og den store 50 års festen med mer familie og venner den 24. mai :)


BILDERAS FRA LANGEDRAG !!!


Kanin


Fjellrev, så vakker :)


Fjellrev


Fjellrev


Reinsdyr-kalv


Emma og tante Kamilla


Mamma-Irene og Malin


Villsvin - langt fra noe favoritt dyr :(


Elg - skogens konge


Malin på reinsdyr ryggen


Emma og tante Kamilla


Ulv


Ulver som venter på å bli foret


Eier av Langedrag guidet oss gjennom parken !!


Ulv


Gaupe


Gaupe blir matet - F A N T A S T I S K dyr


Visste du at Gaupen kan hoppe mellom 3 og 4 meter rett opp i luften ?
Og at den i fart kan hoppe ca 7 meter frem over ?


Gaupe - Et fantastisk fint dyr
 

Gaupen ligner både løve og katt - V A K K E R



1 kommentar:

  1. Så mange herlige øyeblikk du har fanget :)
    Gratulerer med overstått, jeg hadde også nettopp bursdag, men foreløpig bare halvveis til 48,
    og det er det ikke like "sjvong" over som halvveis til 100 :D Hehe

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ