torsdag 24. april 2014

Snik-titt på min pallesofakrok: DIY

En fantastisk påske er over 
og været holder seg bra fremdeles !!
Vi var på Geilo fra skjærtorsdag til 1. påskedag 
og hadde et fantastisk vær.
Sol fra knallblå himmel, fint skiterreng og fantastiske forhold i alpinbakken.

 
Med bra vær, blir det til at en er mer ute på denne årstiden...
Ute for å forbereder en fin sommer som vi 
forhåpentligvis får i år :)


Jeg har samlet pallene mine, og skal endelig fullføre pallesofaprosjektet mitt.
Der får jeg mange sitteplasser, og det blir under tak :)


De som bodde her før oss, laget seg to store blomsterkasser.
Jeg har hele tiden fundert på hva annet jeg kan bruke de til, og i dag kom idèen :)))
Med en benkeplate til overs, og en tom blomsterkasse, 
så har jeg nå fått meg et bord til å ha sammen med pallesofaen...


Benkeplaten er kjempetung 
så dette ble et stødig og solid bord, perfekt for min uteplass.


Når jeg nå endelig har funnet ut hvordan jeg vil ha det,
gjenstår det pussing av pallene (8stk) litt maling og innkjøp av flere puter.
Jeg har valgt putetrekk i jean's fra IKEA 
så nå skal jeg se om jeg får tak i jean's stoff til å ha på madrassene også.


Jeg er litt usikker på om pallene og bord-blomsterkassen skal males helt hvit,
eller om jeg skal male det i samme farget som huset... 
Hva synes du ??



1 kommentar:

Takk for at du tittet innom ღ