lørdag 5. april 2014

SNART KLAR FOR 30 ÅRSDAG

 I dag er det feiring av min nevø Trond Inge's 30 årsdag.
Vi er invitert sammen med to av våres barn m/ følge så dette blir skikkelig kos :)


 Valget av kveldens antrekk, falt på en tunika fra INDISKA i grønn/turkise farger.
Ikke helt bestemt hvilket tilbehør, men tviler i skrivende stund på at det blir dette på bildet...
Er mer glad i sølvfarge jeg da, enten det er sølv eller hvitt gull :)


I morgen tipper jeg det blir en slappedag på sofaen og en enkel middag,
men dessert skal jeg nyte, og det en sukkerfri variant :)

Ta gjerne en titt HER for å se hva jeg allerede har laget  !!
Kanskje du også blir fristet til å lage :)

Superfin lørdag til deg og fortsatt god helg !!



1 kommentar:

  1. For en fin tunika! Helt mine farger :) Kos deg i bursdag!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ