onsdag 26. mars 2014

Solfylte deilige vårdager og vårrengjøring i hagen !!

Å vite at neste dag, og dagen etter den og faktisk hele uken 
skal blir strålende med sol og varmegrader,
da tenker jeg vårrengjøring 
og utetid i hagen.


 Da er det på sin plass og hente frem "Hageskoene"
så oppdagelsesferden i hagen kan begynne.


I fjor plantet jeg Peoner for første gang,
og dere kan tro jeg ble glad da jeg oppdaget at under alt løvet, 
spirer det av nye Peoner :)

Kan dette kalles lykke...?  JA det kan det !!


Litt lunsj i solveggen hører også med på dager som dette.

Med solen kommer varmen, og med varmen kommer utendørsmåltider :)))
Sånn er det og sånn skal det være !!
 
Prosjektet jeg nevnte for en tid tilbake, er på gang :)
Det blir bare nedprioritert når hagen skriker etter rettferdighet !!
Men jeg gjør små fremskritt, så det går på frem.

Det er onsdag dere,
 nytt den godt, for det er den siste i denne måneden :)))



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ