torsdag 27. mars 2014

Jeg kommer nok tilbake med ny gnist og nytt pågangsmot...

Hei og Godmorgen !!


Viser i dag tidligere publiserte bilder, og lufter hvilke tanker jeg har 
angående denne kroken i stua...

Bildene har jeg vist før, og det er bilder av den svarte skinnsofaen
som heldigvis har fått nye eiere :)


Da vi har skiftet ut både sofa og gulvteppe,
har jeg planer om å "prøvemøblere" nye sofaen i denne kroken.
Nå har det seg sånn at her vest, her flommer det over med sol om dagene,
og da liker jeg å tilbringe tid utendørs :)))


I helgen skal vi låne Emma og Malin (barnebarn)
og da bruker jeg heller ikke tiden min på meningsløse ting
som ommøblering :)))


Jeg er inne i en periode hvor jeg nå tenk: 
Hva er det jeg egentlig styrer på med ? Drar kameraet med meg fra krok til krok,
og knipser i vei når det tilfeldigvis er kommet noe nytt i hus.
  
Meningsløst ?? 
 For meg... Akkurat nå ??  
 JAAAAA !!!


Kjenner du litt på dette i perioder, 
eller har du kanskje ikke gjort deg noen tanker om det ???


Jeg kommer nok tilbake med ny gnist og nytt pågangsmot,
men for øyeblikket er det mer meningsfylt for meg å blogge om mat og oppskrifter.
Ta gjerne en titt innom Heidi's Matkrok min nye matblogg


Ønsker dere fine dager og en fin kommende helg !!
Har du enda ikke meldt deg på min lille giveaway, så har du enda muligheten :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ