torsdag 20. mars 2014

Fargen er GOLD og størrelsen er helt perfekt !!

Ny lekker reiseveske fra Carriealong !!

Jeg har lenge tenkt på at jeg skulle hatt meg en sånn passe stor reiseveske.
Den skal ikke være for stor - ikke for liten - ikke for sporty,
men heller ikke for kjedelig å se på...


Da jeg kikket gjennom sortimentet til CarrieAlong
var jeg så heldig å finne denne lekkerbisken, og det i en herlig gullfarge.

Den er passe stor - ikke for sporty - og laangt fra kjedelig å se på !!


Det er 2 hanker, og en skulderrem som kan reguleres i lengden,
så veska er behagelig å bære enten i hånden 
eller over skulderen.
 Veskas mål er 55 cm lang - 30 cm høy og 25 cm bred.

Helt perfekt for meg og mitt ønske !!


Har du tenkt på at påsken nærmer seg ?

Hva med å ta turen innom CarrieAlong for å finne akkurat det lille du mangler for 
å få pakket med deg det du trenger til hytteturen, dagsturene

Utvalget er stort, merkene er mange, servicen er god
og leveringstiden, ja den er det ingenting 
å si på :)))


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ