lørdag 1. februar 2014

Svart, grå, hvit, sølv og naturfarger !!

1. februar !!
Hei og god lørdag denne første i februar !!


Jeg blir mer og mer glad i disse herlige fargetonene fra naturen...
Liker å blande de inn med minne svarte, grå, hvite
og sølvfargede ting.


Denne lysestaken dumpet jeg borti på Kremmerhuset for en ukes tid tilbake.
Den sto utstilt, men siden jeg ikke fant den noen steder i butikken,
så bestemte jeg meg for å fjerne den fra utstillingen...
Noen ganger må man faktisk ta saken i egne hender :))) Hi Hi...


Trekulene som er tredd inn på en streng, 
kommer fra Søstrene Grene og A'en jeg har festet på lysestaken,
 kommer fra Claes Ohlsson :) 
A = min manns forbokstav :)))


Jeg er ikke lat eller har oversett dette,
men jeg digger at stearinen liksom "renner" nedover lysestaken :)


I dag skal jeg oppleve noe stort, noe jeg mest sannsynlig
aldri kommer til å glemme !!

Jeg befinner med nemlig i Wien sammen med min kjære mann og våres to yngste barn
+ 150 andre nordmenn pluss søster og svoger 
og mange tusen fra hele verden !!

Hva dette er, kommer jeg helt sikkert til å lage et lite innlegg om
når vi er hjemme igjen :)))

Enn så lenge, ha en super lørdag og helg !!

Husk at du kan følge meg på INSTAGRAM denne helgen
Du finner meg om du søker på @hviteblonderogmykekarameller


Klemmer fre meg
Heidi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ