fredag 31. januar 2014

Skeidar - Indiska - Kremmerhuset, en god blanding !!

Da jeg bor ti minutter unna både Skeidar, Bohus, Ikea, Living, Møbelringen,
Indiska, Claes Ohlsson, Plantasjen, Kremmerhuset og mange mange fler,
så er det lett å stikke innom disse butikkene.


Lysestaken i antikk sølv fra Skeidar, var et skikkelig varp for en god stund tilbake.
For to stykker betalte jeg nesten ingen ting - 70 % utgjør mye :)))
De er ganske høye og er kjempe tunge.


Lysestakene står for øyeblikket på spisestuebordet,
og de er plassert på denne fine løperen fra Indiska i forskjellige gråtoner !!
Denne er 150 cm lang og var også nedsatt med 70 %


Den nydelige ananas-krukken var ikke på salg,
men derimot en nyhet fra Kremmerhuset til en overkommelig pris :)


Jeg liker god slike godbiter, spesielt når det ikke koster skjorta :)))

Hvor jeg er på vei og hvor jeg befinner meg i dagene fremover,
kan du se hvis du titter innom instagram :)))
Søk bare etter 
@hviteblonderogmykekarameller

Ha en super fredag !!

Klemmer fra meg
Heidi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ