fredag 21. februar 2014

Om å tone ned kontraster i interiøret...

Etter at jeg fikk i hus denne puten fra Kremmerhuset,
har jeg merket at jeg ønsker å tone ned kontraster i resten av interiøret...


Tone ned den harde kontrasten mellom det svarte og hvite
og gjøre det mykere og mer behagelig for øyet...
 

Det å blande inn mer grått og gull, gjør at det blir et roligere uttrykk
og det kan jeg like akkurat nå :)


Er det årstiden som gjør dette,
eller er det bare jeg som er klar for en ny forandring ?

//pute og sculls-kremmerhuset, pledd-europris, sofa-bohus, sølvstaker-living//


Det var etter at sofaen kom i hus,
jeg fikk opp øynene for de herlige gråtonene :)))

Fredag igjen dere og ny helg banker på !!
Ta den hjertelig imot

 

2 kommentarer:

  1. Nydelig pute og nydelig krok...!!!! Gråtoner er absolutt mine favoritter......da vi kjøpte huset for 2,5år siden så pusset vi opp med å bruke gråtoner rundt i huset....å heldigvis er dette kjempe "in" nå.....det er så fint å blande inn svart/ hvit og disse fine kontrastene som kobber og gull;) grått er noe som er kommet for å bli en stund. Ønsker deg ei fin helg. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. Så fin sofakrok :D Flotte bilder!!

    Gratulerer så mye med ny bil, tipper du har kost deg på veien. ;)

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ