tirsdag 11. februar 2014

Herlige skatter fra bruktbutikken, JA TAKK !!

For over 25 år siden, var jeg tilhenger av marmor.
Det var i skuddet da, som nå... Ting kommer alltid på mote igjen :)))

Hvor mine gamle marmor-skatter har tatt veien opp gjennom årene, vet jeg ikke,
men nye er flyttet inn, kjøpt på bruktbutikken for nesten ingen ting.


Jeg hadde blandt annet noen som lignet disse stakene for telys...
Hadde også et sett med tre staker i forskjellige høyder med messing nederst, 
med en marmorplate de kunne stå på... SUKK !!


En stor vase hadde jeg også i samlingen min,
men den var hvitere og høyere enn denne jeg dumpet borti på bruktbutikken.


Denne vasen med alt det sorte, er bare kjempe lekker...
Den er ca 25 cm høy, og passer utmerket til brudeslør
med sine tynne stilker...


Liker tunge lysestaker og vaser som står stødig...
Stearin eller vann sølt utover, er slettes ikke noe vi ønsker !!

Jeg kan ikke sørge over ting som er blitt borte,
men glede meg over det jeg har :)

Ha en fin dag da dere, det skal jeg :)


Klemmer fra meg 
Heidi


2 kommentarer:

  1. Hei!
    Er så kjekt å "dette" over slike skatter;)
    Alt kommer tilbake en gang vettu;)
    Klem!

    SvarSlett
  2. Hei søte du,
    så innmari koselig at du deltar på giwe away hos meg! Den boken fra Tonerose Design er bare EEEELSK! tvi tvi!

    Skal si du fant mange skatter her :) Heldige deg!

    Happy Lille Lørdag til deg!
    Her er det null på tapeten for en gang skyld - sååå digg!
    klemklem

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ