torsdag 13. februar 2014

Black & white works best with me, that's for sure...

På soverommet vårt, har jeg noen ganger prøvd å friske opp med en fresh farge...
Det funker så absolutt der og da...men det varer aldri lenge.
Jeg synes det rett og slett blir for rotete og kaotisk...


Med svart & hvitt...fungerer det ALLTID :)))
Det blir så mye mer trivelig med en gang,
og jeg bare elsker det stramme og reine uttrykket det gir... 
Tror mannen liker det best slik også.
Det er jo viktig at også han trives her inne :)))

Putetrekkene fra IKEA har jeg likt 100 % siden de kom i hus for leenge siden.
Og gleden var stor kan du tro da jeg surfet innom IKEA's nettside
og fant dette teppet i størrelse 2 x 3 meter...  

I'm so in Love !!!


Akkurat slik skal det være på vårt soverom,
verken mer eller mindre farger :)

For å se hva jeg har prøvd meg med på soverommet tidligere
kan du ta en titt HER-HER-HER og HER

Forandring fryder, men:

Black & white works best with me, that's for sure... !!


Klemmer fra meg
Heidi


4 kommentarer:

  1. Å ja dette liker jeg:) !!! kjempestilig teppe ! ha en fin dag! Klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. ELSK ELSK ELSK! Såå fint! Her hadde jeg sovet som en prinsesse!

    Nydelig torsdag!
    ♥♥♥

    SvarSlett
  3. Kjempefint:)og heilt enig med deg:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Jeg er så enig med deg, svart-hvitt er alltid en klassiker.
    Jeg har akkurat det samme problemet. Bestemmer meg for at NÅ.... nå skal det bli farger i heimen. 2 uker, så er det gone.... rart med det. :)
    Ha en super helg. klem

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ