tirsdag 14. januar 2014

Tirsdag 14.01.2014

Jeg har lenge ønsket meg en hodegavl

Mdf platen ble aldri kjøpt, men både vatt og stoff fikk jeg i hus.
Som dere sikkert skjønner,
så gikk nok den store hodegavl-planen min i vasken :(((
Her gjelder det å smi mens jernet er varmt skjønner dere,
uten blir det ikke noe av !!

LØSNING

IKEA har det meste, også hodegavl :))) Whoop whoop... :)))


ABELVAR HODEGAVL GRÅ 180 CM, KR 995,-


BEITSTAD HODEGAVL NATURFARGET LYS GRÅ
180 CM, KR 1500,-



BEKKESTUA HODEGAVL NATURFARGET LYS GRÅ
 180 CM, KR 1500,-


BRIMNES HODEGAVL HVIT SOM ROMMER SENGETØY
180 CM, KR 895,-

Liker egentlig alle fire jeg, på hver sin måte...

ABELVAR hodegavl er helt ordinær, men ikke mindre fin av den grunn.

BEITSTAD hodegavl er fin i all sin enkelhet...

 BEKKESTUA hodegavl er lik den mange bloggere har laget seg.
Fargen som begge disse har,
liker jeg godt og den hadde passet godt på soverommet vårt som er hvitt...

BRIMNES hodegavl er genial med det at den har lagringsplass,
så passer den godt til frontene på
garderobeskapene vi har...
Mannen har jo alltid en bok eller tre på nattbordet sitt,
men med denne kan han bare putte bøkene
inn i en av hyllene med en gang
så er de borte vekk :)))

VALGETS KVALER...

Jeg må en tur på IKEA's varehus og se de med egne øyner
før jeg bestemmer meg !!
Det å bruke mange tusen kroner på en hodegavl, er uaktuelt...
Disse alternativene som IKEA har,
er mer enn gode nok for meg !!

Hvilke hodegavl ville du gått for ?


Klemmer fra meg
Heidi

3 kommentarer:

  1. Heisann! Er du klar over at den fonten/skriften du bruker ikke takler Æ, Ø og Å? Meget vanskelig å lese. . .

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for at du sa ifra !!
      Håper alle bokstavene kommer frem med denne fonten :)

      Klem fra meg Heidi

      Slett
  2. Bekkestua er veldig lik den vi har fra Living :) Syns den er kjempefin, men ja er sikkert en del som har den nå!
    De som var litt dumt hos oss var at vi har fargen marakesh på veggen, og jeg trodde det skulle bli større forskjell på den fargen og fargen på hodegavlen, men de ser nesten like ut :/ det er litt kjedelig, så jeg vurderer litt forskjellige alternativer jeg kan gjøre med det..

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ