onsdag 15. januar 2014

Onsdag 15.01.2014

Avgjørelsen ble fort tatt !!

 

Etter en tur til legen i går formiddag, gikk turen videre til IKEA.
Må jo få unna planlagte kjøp når en først har bil, 
ikke ofte det skjønner dere !!

Hodegavlen jeg landet på var denne...
ABELVAR i grå (egentlig grå/brun) meget fin og lun farge.
I størrelsen 180 cm, kostet denne kr 995,-
I samme farge og stoff som hodegavlen, hadde de også ferdigsydde sengekapper...
Denne sengekappen kostet kr 630,- til seng på 200 x 180 cm.
Klart jeg kjøpte det i samme slengen,
og enda slapp jeg billig unna i forhold til å kjøpe det andre plasser :)))
Jeg valgte hodegavlen uten disse knappene...
Alle andre har jo det :)))


Hvordan det ser ut på soverommet nå, skal dere få se en annen gang :)))
Men jeg kan si så mye at, jeg er kjempe fornøyd :)))
Det ble så mye lunere der nå...


Ønsker dere en fin onsdag
Klem Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ