fredag 27. desember 2013

Julaftens enkle bord dekking


Over en uke har gått siden forrige innlegg,
men alt står bare bra til her hos meg :)


Juleforberedelser og alt har gått knirkefritt
men julesnøen har desverre uteblitt, og kameraet har fått hvile...


Jeg hadde planer om et bugnende julepyntet bord i år,
men havnet på denne enkle bord dekkingen...


Det blir for meg mange ganger ikke helt som jeg ser det for meg,
derfor må plan B ofte tas i bruk :)))


Jeg liker ikke mye rot på bordet, og aller minst flasker i grelle farger.
De som flirer av det, får bare gjøre det,
men sånn er det med den saken :)


Vi var 8 stykker rundt bordet på julaften, 
Svigerforeldre, tante M, datter, svigersønn, yngste sønn,
mannen og meg :)


TAKK TIL ALLE DERE SOM HAR BESØKT BLOGGEN DISSE DAGENE
OG VELL OVERSTÅTT JULEFEIRING ALLE SAMMEN !!

Juleklemmer fra meg
Heidi

3 kommentarer:

  1. God kveld!
    Så koselig julepyntet bord :-) Jeg liker det super godt!
    Ønsker deg fine romjulsdager! Klem fra Livy

    SvarSlett
  2. Det enkle er ofte det beste ;) syns dette var helt nydelig. Ønsker deg en skjønn romjul. Klem herfra

    SvarSlett
  3. Kjempefint pyntet bord, stilrent og koselig, søte hvite nisser du hadde på bordet. Fine romjulsdager ønskes deg

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ