mandag 2. desember 2013

FORANDRING FRYDER

2. desember og årets julemåned er i gang !!


I håp om å finne en stil jeg lander på, med tanke på julen i år,
så har denne staken fra bruktbutikken 
fått seg en makeover :)))


Jeg kjøpte den på bruktbutikken for en 50,- lapp, og da var den rød.
Jeg sprayet den hvit ganske fort, og ble mer fornøyd :)


Så går tiden, og ting forandrer seg sakte men sikkert.
I dag fremstår den i ny drakt igjen
og jeg liker den enda mer som svart og mystisk :)

Jeg har glemt å kjøpe disse dråpe-lysene, derfor litt rar stæsj som dere ser :)))

Ønsker dere en fin første uke i desember


Klemmer fra meg
Heidi

1 kommentar:

  1. Så morsom og fin fornying. Den ble kjempefin! Passet så fint inn til ditt koselige hjem!

    Ønsker deg en god start på en ny uke!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ