onsdag 4. desember 2013

E.N.D.E.L.I.G.

Ja  E N D E L I G  er sofaen i hus :)))))
Den er nå montert og satt på plass.


Sofaen har vi kjøpt på Bohus.
Den heter Saturday U/sofa og er i fargen lys granitt.


Jeg går rundt med et smil som ikke vil forsvinne,
for jeg er kjempefornøyd !!
Jeg er så fornøyd med både fargen, størrelsen og fasongen !!
Her skal det bli god plass til hele familien i julen og resten av året :)))

Nå gjenstår det å fylle den med litt puter, teppe og kanskje et saueskinn,
og så skal jeg krølle meg oppi og innta litt sein lunsj :)))

Første puten som flyttet oppi sofaen er sydd av Janne !!
Janne med bloggen; Jannes Kreative Verden
Kjekt med "bloggvenner" som er superkreative og produktive :)
Janne er i høy grad en av dem !!


Stor klem og et enda større SMIL fra meg
Heidi

7 kommentarer:

  1. Utrolig fin sofa;)))
    Passet perfekt inn hos deg;)
    Ha en finfin dag videre i den nye sofaen din:)
    Adventsklem fra Janne

    SvarSlett
  2. Ps. Så hyggelig at du ville være med på giveawayen min;)
    Tvi tvi;)

    SvarSlett
  3. GRATULERER!!!!! Den var knall knall fin!! Jeg vil å ha:))
    Ha en kos dag (på sofaen)!
    Mange gode klemmer fra Janne

    SvarSlett
  4. Så flott sofa,den likte eg:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  5. Gratulerer med ny sofa, den var fin:)Passer godt inn hos deg:) Klem Ann Elin

    SvarSlett
  6. Gratulerer med ny flott sofa - var kjempefiin :)
    Vart jammen litt av et ruskevær her og med vind og sludd, då er det godt å kose seg innendørs.

    Nyt kvelden og den nye sofaen.
    Klem fra Jorill

    SvarSlett
  7. Grattis!!!!!! Så bra at du ble fornøyd;) Kjempe fin var den skal nok bli deilig å hive seg oppi;) God helg til deg;)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ