tirsdag 31. desember 2013

Collage: Desember 2013

Da er det på tide å takke for året som er gått.
Året 2013 som har bydd på spennende reiser, brutte barrièrer,
bryllup, nytt kjøkken, nye familiemedlemmer, spennende virksomhet,
julefeiring med familien og mye mer...

✰ ✰ ✰


Så vil jeg takke alle dere som besøker bloggen
alle dere som følger meg her
og dere som legger fra dere hyggelige kommentarer.
Jeg er dere evig takknemlig alle sammen.

Kvelden skal feires med barn og barnebarn her hjemme
og vi gleder oss masse til god mat og masse kos !!

✰ ✰ ✰

TAKK FOR ÅRET 2013 SOM NÅ ER INNE I SINN SISTE FASE
SER FREM TIL ET NYTT SPENNENDE OG
FREMGANGSRIKT NYTT ÅR I 2014

GODT NYTT ÅR TIL ALLE DERE SKJØNNE !!

Nyttårsklemmer fra meg
Heidi

2 kommentarer:

  1. Så koselige bilder! Takk for all inspirasjon i året som har gått. Riktig godt nytt år til deg!

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder:)ønsker deg alt godt for det nye året og eg gleder meg til å følge deg videre:)
    Godt nytt år
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ