onsdag 20. november 2013

Fokusert...

Så ble det nesten en hel uke uten blogging gitt !!
Sånn kan det gå innimellom :)))

// Dette fine putetrekket er det Janne med bloggen: Jannes akreative Verden som har laget //

Grunnen til mitt fravær er: 
Jeg og mannen har drevet med nettverksbygging i 10 år.
Vi har stått på, bygget store nettverk, men innsatsen har ikke alltid gitt oss
tilbake gevinsten vi i utgangspunktet hadde forventet...
Sånn er det og sånn har det vært for mange, men skal vi gi opp for det ??

NEI !!!

Vi er nå så utrolig heldig å ha fått muligheten til å være med på 
verdens største og beste Loyalitetskonsept....
Et konsept som gir alle mennesker en mulighet å få tilbakebetalt en viss prosent 
på den handelen de allerede gjør pr. i dag ?!?!!
44 land er på banen allerede, nå er det Norge sin tur...
Om de har lykkes ?
:))))))))))

Du har sikkert hørt om Trumf kortet som gir deg 1% av handelen tilbake ?
Dette loyalitets konseptet gir deg gjennomsnittlig hele 8% cashback 
og det på all handel en husholdning handler for hver dag,
 hver uke hele året gjennom !! 
Mat, bensin, klær, reiser, legebesøk, restaurantbesøk osv.

Dette er det mest geniale vi noen gang har vært borti,
og Norge er nå inne i en oppstartsfase, og vi har valgt å ta del i den :)))

Det er 10 store kjeder som skal på banen de neste årene.
Og de to første loyalitetskjedene er inne allerede. 

* BOHUS og ELKJØP *

På nettet kan jeg gå bananas allerede,
for mange av de store merkene er der allerede :)))) 

Bare for å nevne ett nettsted:
Du har kanskje allerede handlet gjennom ROOM21 ??
ROOM21 samarbeider med mange av Europas ledende designvaremerker 
og møbelprodusenter.
  De tilbyr over 100 varemerker med et bredt utvalgt av hjeminnredning
 i form av kvalitetsmøbler og innredningsdetaljer blant annet...
Hos ROOM21 finner du kjente varemerker som Kartell, String, Orrefors, Eva Solo,
 Hay, Ferm Living, Design House Stockholm, Cult Design, Beach House, 
Design Letters og mange mange fler!!

Som interiør elsker,
skjønner dere at jeg er giret ???
Hele familien er giret, 
for vi har faktisk 3 barn som er blitt egne forrettningseiere 
og like giret som oss voksne !!

Dette er blitt en familie greie allerede
og jeg er 100 % på at det er dette vi har ventet på i 10 år !!

Tenk da dere:
Jo mer jeg shopper i fremtiden, jo mer får jeg tilbakebetalt :))))

Mitt fokus kommer til å være på min egen forrettning,
men jeg skal også prøve å komme med noen innlegg innimellom...
Det skylder jeg dere som har valgt å følge meg :)))

 En ting er sikkert !!!
Om 3-5 år, kommer m a n g e til å gå rundt med et CASHBACK kort :)


Stor ONSDAGSKLEM fra meg
Heidi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ