lørdag 2. november 2013

En skikkelig daffedag...

...og det er fult lov !!


Dårlig søvn i lang tid, setter sine spor !!
Og JAAA... Det er utrolig slitsomt til tider :(


Jeg har en formening om, at min høye puls (som jeg går på medisiner for)
har en sammenheng med denne dårlige søvnen...


Jeg får bare lytte til kroppen og ta signalene :)))
Så daffedag i dag, er HELT GREIT :)


Viser bilder av mitt lille cafèbord med marmorplate i dag :)
Dette har nå flyttet inn for vinteren !!

Med litt herlig pynt på bordplata 
ble dette til et koselig sted og slappe av på :)))


Lørdagsklemmer fra meg
Heidi

2 kommentarer:

  1. Du fortjener virkelig å bare "daffe" rundt, nyte det, hente inn nye krefter.Du må kose deg masse.....SMIL.
    Jeg sliter virkelig jeg også for tiden, fikk en skikkelig smell for et år siden, sammen med kyssesyken.Var borte fra jobb og sosialt i 5 måneder. Det var tøft og sitter i kroppen over lang tid, jeg har aldri blitt den samme igjen...:( Nok om meg...hi hi. Pass på helsen din, det har jeg lært . STOPP opp å tenk! Kos deg i dag og søndag. Stoooor klem fra Ann Elin
    PS. vi" daffer" i lag i dag...hi hi

    SvarSlett
  2. En daffedag er deg vel undt;)
    Og slett ikke verst at det kommer så mange fine inspirerende bilder utav en daffedag!
    Du er en mester bak kameraet altså!
    Tusen takk for titten og fin ny kreativ uke med god søvn!

    Klem,klem!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ