tirsdag 27. august 2013

DIY: Endelig på veggen

Jeg har hatt planer helt siden planleggingen av vårt nye kjøkken startet.
Og når det er gjennomtenkt, da blir det gjennomført :)))


Detter er en type "borrelåsstrimler" med dobbelsidig tape fra Clas Ohlson,
til oppheng av bilder eller andre ting en vil henge opp,
uten å måtte lage huller i veggen :)

G E N I A L T 


Disse "borrelåsstrimlene" limte jeg på baksiden av mine bokstaver 
som jeg på forhånd hadde sprayet svart.


Og som alle vet (men ikke alle gjør) 
en bruke water når noe skal henges opp på veggen.
Jeg får krøll langt inni hjernebarken hvis jeg ser bilder ol. som SKAL henge beint
som da henger helt på halv/åtte... Jadda...jeg er litt rar på noen områder :)))


Bildene er tatt på kveldstid, så blitzen skinner i bokstavene.
Her ser dere bokstavene mine som er kommet opp på veggen, 
og jeg ble kjempefornøyd :)


Veggen på mitt nye kjøkken såg slik ut....


...og med bokstaver som veggpryd, ser det nå slik ut !!

M A T

Hadde håpet å finne litt større bokstaver, men dette var de jeg fant.
De er kjøpt på SKEIDAR til den nette sum av 19,- kr pr. stk :)


Som sagt så ble jeg kjempefornøyd :)))
Det var jo akkurat slik jeg såg for meg at det skulle bli !!

Jeg har allerede planer for flere bokstaver her ute :)))
Hva og hvor de skal henge, skal jeg vise når jeg har fått kjøpt det jeg skal bruke :)

Klemmer fra meg 
Heidi


7 kommentarer:

  1. dette hadde jeg sansen for :) tusen takk for tipset
    hvor er bokstavene dine fra? skeidar kanskje?

    SvarSlett
  2. Wooaaw, såå stilig!!!

    Ha en flott ettermiddag :)
    Nina.

    SvarSlett
  3. SÅ genialt !!!!
    Veggen ble jo super!!
    Ha en fin kveld.
    klem Anne

    SvarSlett
  4. Så fint det ble! Takk for tips om stripsen:) lurt! Ja, vater er lurt å bruke! Jeg er en sånn som aaaaldri gidder å gjøre det...men det er fordi jeg vet at samboeren gjør det;) Jeg bestemmer hvor ting skal henge, han sørger for at det henger rett;) God deal;)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Wow, så utrolig stilig det ble! : )

    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ