fredag 23. august 2013

Stue, del 2: Ny Spisestue

Hei hopp i en fredags kropp :)))

Ny spisestue ?
Ikke bokstaveligtalt, men spisestue på en ny plass :)))


Ja jeg vet... :))) Denne kroken har du allerede sett,
men ser du helt til venstre i bildet, da kan du skimte mine spisestue møbler :)))


Ja denne kroken har du nok helt sikkert sett før også :)))


Her står mine spisestue møbler plassert nå...
Inne på den delen av stuen, som før jul i fjor, var vårt soverom :)))
Her har vi hatt sofaen stående siden før jul,
så jammen var det på tide med en aldri så liten ommøblering !!

Hva sa du ??? Kan jeg ikke bruke en gulvmatte på bordet ??
Vist kan jeg det :)))
Det er ganske romslig i denne delen,
så at det står møbler langs veggen på begge sider av spisestue møblene,
gjør faktisk ingen ting. Det er faktisk plass til enda et spisebord,
om det skulle være nødvendig :)


Ser dere lampen som henger så fint i taket... Hi hi...
Den var litt dyr, så det hadde jo vært greit om den kunne hengt her da...
Jeg er litt usikker på om den passer så godt inn. Hva synes du ??


Skapet som var så ryddig og fint innvendig,
er ikke bloggbart i det heletatt :(((
Jeg er ekspert i å rote, så her må jeg nok skjerpe meg :)

I dag var jeg klar for enda en dag i solen,
men av en eller annen merkelig grunn, så titter ikke solen frem i dag :(((
Jeg har ryddet og vasket litt på vaskerommet mitt,
vasket litt på kjøkkenet, og så tenkte jeg meg en liten tur opp på hobbyrommet.
Jada, det hobbyrommet som enda ikke er blitt noe hobbyrom,
men et heidundrende rotete roterom :(((

Noen som melder seg frivillig ??
Nei tenkte jeg det ikke, du har et sånt rom du også :)))

Fin fredag alle dere skjønne :)
Jeg koser meg aleine, siden mannen er på guttetur denne helgen !!

Fredagsklemmer fra meg
Heidi

2 kommentarer:

  1. Wow Wow for et nydelig hjem! Herlige bilder du viser Heidi:)
    Gulvmatta ble råååstilig på bordet!:)
    Har meg 5 min pause fra fisking og maling hihi...oppdaget i dag at koiene i dammen har fått barn - ja, mange barn:))
    Og plutselig ble ytterdøra malt om fra sort til hvit:))
    Ha en kos helg alene!
    Mange klemmer fra Janne

    SvarSlett
  2. Going to move there :). Really lovely stue with nice n stylish decor! Like it very much!
    All the best
    Marketa

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ