tirsdag 20. august 2013

Stue, del 1: En nystæsjet krok i stua

Sommeren har for meg brått gått over til høst !!
Og med høststemning, da livner "ommøbleringsgenene" mine til :)))
Har du det sånn også ??


Det begynte med at jeg grunnet taket
i den delen av stuen som ble utvidet i fjor før jul.


I den stuedelen har jeg hatt sofakroken helt frem til forrige uke.
Da fikk jeg virkelig ånden over meg,
og drog den ene tunge tingen etter den andre rundt i stua :)))


Godstolen min, ja den havnet i kroken der trommelbordet mitt har stått lenge,
mens mannen's stol står sammen med sofaen der den er plassert :)


Skapet på bildet, det stod i den kroken som trommelbordet mitt er flyttet til nå.


Ser dere at taket mitt er blitt grunnet ett strøk :)))
Utrolig så mye det utgjorde på lyset...
 Om jeg fullfører det som er påbegynt, vet jeg ikke, men det skal bli ferdig :)))


Litt forandringer er det blitt, og mer skal det bli :)))
Om det blir før eller etter jul vet jeg ikke, 
men ting skal gjennomføres, det er vi enige om :)))
Spisestuemøblene har flyttet på seg, så når jeg får tatt brukbare bilder,
ja da kommer det nok et innleg derfra også skal du se :)))

Her, Her og Her kan dere se hvor skapet har stått før.

I kveld er det tvkveld for min del :)))
Maria Wern kl. 22.00 og Under the Dome kl. 23.00

Tirsdagsklemer fra meg
Heidi

6 kommentarer:

  1. En skikkelig fin kosekrok ble det, I like your style. :) Haha jeg mangler det der ommøbleringsgenet jeg, når jeg har fått ting på plass der jeg synes det funker ja da forblir det der i årevis.

    Fin kveld til deg, bra du minnet meg på Maria Wern.

    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig stue, den veggklokka er bare så kul...nydelige puter og inspirerende bilder. Flink du er.
    Takk, for fine kommentarer på bloggen min:O)
    Masse klemmer fra Ann Elin

    SvarSlett
  3. Så kjempekoselig stove med masse fine ting rundt:)alltid kjekkt å omøblere og fornye når høsten kommer!
    Ønsker deg ein fine dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Enjoying looking at your pictures of this room. Really cozy and classy!
    Hils
    Marketa

    SvarSlett
  5. S.U.P.E.R.S.T.I.L.I.G!!! Jeg har disse svarte-og hvite putene fra IKEA jeg også. De ligger bare på vent, enn så ,men gleder meg til å stasje opp gjesterommet med dem nå det blir ferdig oppussa. Går så tregt vet du, men det blir fint til slutt. Nyt dagen kjære du!

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  6. SÅ FLOTT
    OMØBLERING HØRER HØUSTEN LITT TIL DET
    MASSE FINE DETALJER DU HAR
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ