mandag 12. august 2013

En artig plante, ommøblering og svart sofa...

God morgen !!

Har dere hatt en fin helg ??
Min helg har vært avslappet og fin, men litt har jeg fått gjort selv om :))
Stuetaket har fått seg ett strøk grunning i den delen som ble utvidet i fjor høst,
og herlighet så godt det skal bli når hele taket er ferdig malt :)))


 Har du sett den herlige planten jeg kjøpte med meg fra IKEA forleden dag ?
En herlig Ananasplante med en baby ananas på :)))
Denne gleder jeg meg til å se hvordan blir. Det sto ingen ting på planten
ang stell og vanning, så jeg får vel google etter litt info :)


 Jeg synes den passet godt sammen med min Buddha,
så her står de da og pryder mitt lille konsollbord fra BOHUS !!


 Jeg er kjempeglad i denne blomsterpotten fra KREMMERHUSET
Det dumme er at den ikke er 100% tett,
så jeg har jeg tatt en pose utenpå plastpotten, slik at jeg slipper merker på bordet !!


Jeg har på-en-måte fått meg ny spisestue :)))
Etter at kjøkkenet vårt ble fornyet, og bord og stoler måtte ut der fra,
 måtte det litt omorganisering til i stuen !!

Vi er begge fornøyd med ommøbleringen, 
og hvordan det er blitt, skal jeg vise dere i et annet innlegg :)))

Sofaen vi kjøpte etter at vi flyttet i huset her, angret jeg på ganske kjapt :(
Svart, dyr skinnsofa 2 og 3 seter med sølvfargede ben...
Har lurt litt på i ettertid, om det var bena som gjorde utslaget for kjøpet...)))
Jeg sto helt fritt i valg av sofa, 
og så tok jeg altså en SVART SKINNSALONG :(

Ja ja, sofaen er god å sitte i den, men den er liksom LITT FOR SVART :)))
Jeg har tenkt på det en stund (les leeeenge) så i går kveld
kom spørsmålet til mannen: Kan jeg legge ut sofaen på finn.no ???

Fortsettelse følger........
Ha en strålende mandag dere, jeg skal snart til tannlegen
og shine gliiiiiiset :)))

Mandagsklemmer fra meg
Heidi

4 kommentarer:

  1. For ei stilig plante! Og så fint du har fått det! Gleder meg til fortsettelsen;)

    SvarSlett
  2. For en morsom plante i en veldig fin potte :)
    Etter noen stygge ringer fra fuktige potter pleier jeg nå å sette alle potter på gjennomsiktige underlag fra plantasjen - bare et tips

    Blir spennende å høre videre om den sofan din!

    Nyt augustkvelden :)
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  3. Herlig plante i en nydelig potte :) Og knall lekkert konsollbord, det virkelig likte jeg.
    Blir spennende å høre fortsettelsen om sofaen, får håpe det blir Finn på den :) Vi har også svart skinnsofa, innkjøpt da vi hadde hund. Nå får den duge mens barna er små, passer godt sammen med youhurt, is og sjokolade....

    Ha en toppers ettermiddag :)

    SvarSlett
  4. En skikkelig artig plante Heidi, den sto jo godt i stil med buddaen. :) Ikke alltid vi tenker like langt når vi skal kjøpe ting, er spent på fortsettelsen selv om jeg tror sofaen havner på Finn. :)

    Ha en fortsatt fin mandagskveld.

    Klemmer

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ