tirsdag 13. august 2013

Å overraske med Baby Shower

 Min datter har en venninne som venter baby i oktober,
og i den anledning, stelte hun i stand en baby shower  i helgen som var :)


Jeg fikk i oppgave å lage cupcakes, og de ble som de ble utseende messig :)))
 De smakte meget godt, bedre enn de såg ut :))) 
Jeg brukte oppskrift fra Maia med bloggen Fabelaktig og Pasionable !!


Fikk knipset noen få bilder da jeg leverte cupcakene,
så alt er nok ikke plassert på fatene :)

Jeg synes min datter tok et fint initiativ og laget det såå koselig !!

Er det noen som lurer på om det blir gutt eller jente :)))

Hun hadde laget en fin vimpel også, men den har jeg ikke bilde av desverre...


Alle venninnene skulle ha små diadem på hode...

Her venter Kamilla spent på at venninnene skal komme,
og selvfølgelig den vordende mammaen som ikke aner at det er en 
baby shower hun skal være midtpunkt på :)))

Alt gikk kjempefint og hovedgjesten ble kjempe overrasket,
og stor fornøyd med alle gavene til den enda ufødte lille prinsessen



Tirsdagsklemmer fra meg 
Heidi

1 kommentar:

  1. Så snilt av datteren din å stelle i stand slik da. Cupcaksene dine var jo kjempesøte også :) <3

    Klem, Anne <3

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ