tirsdag 30. juli 2013

NICOLAS VAHÈ

Er en blogger, så får en faktisk mange fine tips
enten det er blomster, interiør, feriesteder,
uterom eller krydder :)

Synes det er helt topp å snappe opp sånn info her inne, 
så hjertelig tusen takk til alle dere som deler mye nyttig med oss !!


Jeg har ikke kommet så langt at jeg har fått testet disse produktene fra 
men guri så tøffe disse glassene er da, med kvern på toppen og greier :)


Jeg tok meg en liten tur til Bergen og kjøpte disse tre glassene på TING.no (på bryggen)
De hadde ikke all verden å velge i desverre, men mange forhandlere
finnes for oss her i bloggverden som f.eks:


Skulle gjerne fått tak i en hvit trådkurv til disse produktene,
så om du vet om et sted jeg kan få kjøpt det, så er jeg takknemlig om du deler med meg :)


Krydderet jeg kjøpte var disse:

Garlic & Red Peper : Nicolas Vahé salt blandet med hvitløk og rød pepper. Passer til det meste, men er perfekt til pasta og kjøtt.

Everyday Mix :   Nicolas Vahés, Everyday mix, bestående av salt & pepper, passer perfekt til hverdagsbruk.

Salt :   Nicolas Vahé salt blandet med parmesan og basilikum. Perfekt til pasta. 

 Jeg kjøpte også en gavepakke med 4 små glass med Jam, marmelade.

Nicolas Vahés marmelader er fylt med de beste bær, som omhyggelig er blittt utvalgt på grunn av friskhet og modenhet. 
Marmeladen er tilsatt rørsukker som bevarer bærenes smak, lukt og farge. 
Prøv noen av Nicolas Vahés marmelader til frokosten, sammen med yoghurt naturell eller til pannekaker og opplev smaksmagien. 

Jeg skal ha diverse oljer fra Nicolas Vahè også, 
 og gleder meg masse til å få teste produktene ut på det de er ment til  :)

Ta gjerne en titt HER for å se de forskjellige produktene han tilbyr


Krydderklemmer fra Heidi

1 kommentar:

  1. Kjempeflotte ting og fine både i smak og utseende:)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ