tirsdag 30. juli 2013

Caviar House, Heathrow

På vei hjem fra London, tok jeg turen innom Caviar House på Heathrow
Jeg hadde ikke mye kjentskap til det som ble solgt der inne,
men jeg falt for disse små skjønne hjerte eskene
med små kuler med trøffler


 Jeg har spist en, og den smakte helt nydelig :)))


 Resten skal gjemmes til en passende anledning,
og neste gang jeg skal til London
skal større eske kjøpes :)


Fikk du litt vann i munnen nå ??


Da får jeg gå opp å legge nytt sengetøy på sengene før 
Tid for Hjem kl 20.00
Sikkert reprise, men det gjør ingen ting, 
det er jo sommer...


Trøffelklemmer fra Heidi

1 kommentar:

  1. Oj! De så gode ut... :) Tror ikke det hadde falt meg inn å gå inn i noe som het caviar house, men skal huske på dette når jeg skal til London i september! Takk for tipset :)
    Klem fra søtmomsen Ingrid

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ