lørdag 8. juni 2013

Plante, shopping og lørdagskveld

Er du en av dem som har hatt denne planten lenge ?


 En Corocia...


 Dette er min aller første Corocia ever :)))


 Jeg vet ikke helt hva jeg synes om denne planten,
men det er noe med den som tiltaler meg...


 Den ser jo nesten sånn "halvdau ut"


 Jeg tar en Tone Damli:
Eg berre elska den :))))))))))))))))))))


Jeg har ikke den rette potten til Corocia'en enda...
...men, jeg ser den for meg i en sølv antikk potte, i en rustikk keramisk gråfarget potte
eller i en flettet kurv potte med en gråfarget finish :)
Som dere forstår, må jeg på pottejakt :)))

I går var jeg en tur på shopping !!
Når det gjelder kles shopping til meg selv, så må jeg si det er det verste jeg gjør :(((
Trange prøverom, forferdelig dårlig kvalitet på plagg jeg egentlig liker,
 og så er det de forbaskade kiloene som har klistret seg til kroppen :(

Jeg valgte å ikke prøve klærne i butikken, men heller gjøre det hjemme :)
Hva tror dere jeg har gjort i dag ???
Jo det skal jeg si... Jeg har gått samme runde som i går, 
men da for å levere tilbake klær som ikke passet eller ikke var 
som jeg hadde sett for meg :)))
Heldigvis fikk jeg byttet noen av klærne til noe jeg kunne bruke,
og det kun for at jeg tok meg tid til å prøve :)))

Jaja, dagen har liksom gått fra meg,
 men jeg fikk hvertfall gjort noe jeg har utsatt lenge !!

Håper dere alle har en koselig lørdagskveld :)

Mannen er på guttetur, og jeg storkoser meg hjemme !!
Middag spiste jeg på Kina Reastaurant under shoppingen i dag,
og nå koser jeg meg med et glass rødt og litt jordbær :)
Ikke feil det på en lørdagskveld vel :)))

Klem Heidi

4 kommentarer:

  1. Hei Heidi :)
    Ja jeg har også en sånn "halvdau" korokia ;)
    Den står i en fin grå potte med hjerte på fra Perfect Home ;)
    Shopping er ikke alltid så lett, jeg har nettopp kjøpt mine første klær på bloppis.no
    Loppemarked på nett for kjøp av klær!
    Blir spennende å få de hjem å se om det passer :)
    Nyt kvelden og resten av helgen!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  2. Shopping er gøy:) hihi,men vi er jo ikkje alle like:)

    Fin blomst i fin potte!

    Goe helg til deg:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  3. denne planten har jeg aldri sett. Litt stilig var den jo.Kjekt med shopping hvis en bare finner noe gøyt. Kos deg videre i helga.
    Klemz

    SvarSlett
  4. En slik plante har jeg også,og vet ikke helt om jeg liker den eller ikke,hehe.Har den i en gjennomsiktig potte jeg, for å vise fram pynten på "innerpotta";)

    Ha en fin kveld videre:)

    klem,Lindamor

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ