torsdag 6. juni 2013

Ny spisekrok og litt maling

Det ene fører det andre med seg !!
Når kjøkkenet, som er under oppgradering, ikke lenger skal inneholde spiseplass,
ja da må man finne nytt sted til spisebord og stoler :)


Når det blir, aner jeg ikke :)
Men planen vi har, er å kle inn altanen vi har utenfor stuen, 
og at den delen blir vår fremtidige spisestuekrok.


Da vi velger å bruke mye penger på viktige ting for oss i denne prosessen,
Blir det litt mindre penger til resten vi hadde tenkt :)


Det er ikke dermed sagt at resten av planene ikke blir noe av,
men at det tar litt lengre tid før det kan gjennomføres da vi må spare oss opp igjen :)))


Så mens sparekontoen fylles litt opp igjen, 
blir vi og finne her når flere enn to skal sitte ved bordet og spise :)))


Jeg må innrømme at det ser bedre ut med spisestuemøblene her inne,
enn jeg på forhånd hadde sett for meg. Og bra er jo det :)))


Kjøkken-taket er blitt grunnet med ett strøk av kvist og sperregrunn fra JOTUN
og malt med ett strøk av maling fra BUTINOX green room.
Er ikke imponert over dekkevnen på denne malingen, 
men mannen kjøpte denne da den ble anbefalt av ekspeditøren :)
Jeg får pine meg gjennom tre strøk, 
og heller pleie min smertefulle kropp i Kroatia om få uker :)))
Kjennes ikke godt ut, 
men glad taket endelig er hvitt !!

Heller dårlig vær i formiddag, men nå skinner solen her hos oss :)))

Fin torsdag til deg,
og takk til alle som deltar på min GIVEAWAY :)

Klem Heidi

1 kommentar:

  1. Så flott spisekrok:)

    Fin torsdagskveld til deg:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ